Jump to content

Dav, ny bruger


Spazi
 Share

Recommended Posts

Hej, Jeg heder Harald og jeg er fra Færøerne (the Faroe Islands)

Jeg er ny i dette forum, men efter at jeg har bestilt en sammichSID fra Jason, syntes jeg at jeg måtte joine diskussionen ;)

Jeg kan sige at jeg er også medlem i MSSIAH forumet, hvor jeg synes at jeg kender nogle af jer fra.

Mine eneste projekt er en Commodore 64 med MSSIAH cartridge og SID2SID mod. Jeg er utrolig glad for SID chippen og dens særlige lyd, og håber at implementere den i min musik.

Min grund til at gå til Midibox er at jeg kan ikke li' at performe med en Commodore 64. Den støjer meget og er lidt upålidelig når det kommer til Midi og timing.

Jeg håber at sammichSID bliver mit faste go-to SID synth når jeg skal lave sid tunes og performe :)

Jeg glæder mig til at snakke med jer om projekter og vise jer mine.

-Spazi

Link to comment
Share on other sites

Hej Spazi.. og velkommen til :)

Ja, vi er nok mange herinde som også er at finde på MSSIAH forumet. Men for at sige det mildt, så er brugerne herinde langt mere modne ;) Det bliver spændende at se hvordan din SammichSID ender, men jeg kan garantere dig at du vil elske den!! Den kan præstere langt mere end en almindelig C64 med MSSIAH og SID2SID.

Måske bliver du afhængig af det her midiboxing ;) så pas på! her findes jo planer over mange lækre maskiner som man bare må bygge og lege med.. men uanset hvad, så håber jeg at du kommer til at hygge dig her

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...