Jump to content

frontplate how to


Guest arjanver
 Share

Recommended Posts

Guest arjanver

Hoi,

ik weet nu wel hoe je een frontplaat design maak, maar hoe maak je zoiets tot leven?

print je die uit als stickers ofzo?

of zijn er speciale dingen om het op aluminium te krijgen?

of weet iemand een link met tips en trucks of howto's

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Die Lazertran methode werkt schijnbaar echt heel goed, je kan er hele mooie dingen mee maken. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ben er wel in geinteresseerd. Ik denk ook dat dit waarschijnlijk de beste optie is.

Sommige lijnen en kleuren kun je al door Schaeffer laten doen, maar al het ingewikkelde gebeuren moet je zelf voor zorgen. Ik heb nog nooit gehoord van een bedrijfje waar je als particulier je al bewerkte frontpanel kan laten bewerken met kleuren ed. Hoogstens als je hem door hun ook laat snijden ed, maar dat is vrij duur hier.

Je kan altijd zelf nog lekker gaan vingerverven of zo... ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest arjanver

ik ga morgen naar een bedrijf bellen die iets met metaal doet(het is een goede klant van ons) vragen of hij een laserkut machientie heb of iets dergelijks.

Ik laat het wel even weten mocht het lukken.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb ook alle manieren bekeken hoe je het beste een frontplaat kunt maken, en zelf ga ik het doen met van die kras letter. Dat zijn vellen met alle letters erop, die je als je er met een pen overheen gaat op het metaal kunt drukken. Die kun je overal krijgen (voornamelijk boekhandels), en de prijs valt erg mee, en de duurzaamheid is ook erg goed.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...