Jump to content

iemand bestellen bij reichelt?


illogik
 Share

Recommended Posts

hallo, mijn bestelling bij de conrad is voor de zoveelste keer niet volledig aangekomen. Ik heb (zwarte) tact switches nodig van 13 mm hoog en ik kan ze (voor een normale prijs) alleen bij reichelt vinden. Alleen....

Reichelt accepteerd uit het buitenland alleen orders van minimaal 100,- euro.

Ikzelf kan wel aan 50,-/60,- euro bestelwaarde komen en ik vroeg me af of er iemand mee wil bestellen zodat we die 100 euro halen.

Ik woon zelf in rotterdam, misgien handig om erbij te weten

groeten, marcel

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

ik en nog een aantal mensen hebben nog het een en ander nodig van reichelt (ik heb in eerste instantie de inkoop op me genomen) maar door drukte bij mij prive nog geen tijd gehad. Wil jij zelf iets organiseren of ergens anders meedoen?

Als je nog minimaal een paar weken geduld hebt wil ik wel voor je bestellen. Als je het zelf wilt organiseren ben ik benieuwd hoe je het in gedachten hebt.

Gr,  Alex.

Link to comment
Share on other sites

tja, ik heb eigenlijk helemaal geen geduld.....

kheb even vooruitgedacht qua spullen die ik in de toekomst nog moet kopen en nu red ik de 100,- al bijna

Kga denkik morgen bestellen dus als er iemand echt nog iets moet hebben van reichelt en in de buurt van rotterdam woont (heb het een beetje druk en niet zo'n zin om distributiecentrum te spelen, behalve als het makkelijk kan), moet je mij VOOR VRIJDAGMIDDAG 23 APRIL (17.00h) ff mailen (marcel_binary@hotmail.com), of een reply posten of pmm of bedenk maar wat......

groeten marcel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...