live_deals Posted October 28, 2005 Report Share Posted October 28, 2005 Jag vill inte göra reklam här eller något men eftersom det här med bra priser på elektronik alltid är intressant så tänkte jag tipsa om grymt billiga 18-spårs potentiometrar i metall. De finns på electrokit.se och sist jag köpte kostade de 5 kr inkl. moms. Dessutom hade jag dem i handen inom 24 timmar. Har inte sett så billiga någon annanstans, men om ni har så vill jag veta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRÄPPEL Posted October 28, 2005 Report Share Posted October 28, 2005 Jag vill inte göra reklam här eller något men eftersom det här med bra priser på elektronik alltid är intressant så tänkte jag tipsa om grymt billiga 18-spårs potentiometrar i metall. De finns på electrokit.se och sist jag köpte kostade de 5 kr inkl. moms. Dessutom hade jag dem i handen inom 24 timmar. Har inte sett så billiga någon annanstans, men om ni har så vill jag veta!Tack för tipset! Nu har jag redan beställt pottar från trimlog men kanske nästa gång. Hur är det med kvalitén? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts