Jump to content

Intresse in MEC Multimec switches (evt. met LED)?


Flying Panther
 Share

Recommended Posts

Voor mijn MB SID heb ik bedacht om Multimec switches te gebruiken, om een aantal redenen, 1 omdat ze er netjes uitzien, en 2 kwalitatief ook gewoon goed zijn, en 3 omdat je dezelfde switches met en zonder LED kan krijgen. Aangezien ik nergens deze switches in de winkel kon vinden, heb ik even contact opgenomen met de importeur van deze switches. Het vervelende is dat deze switches en kapjes per 50 stuks verkocht worden. Voor de gewone is dat nog niet zo'n probleem (hou ik er 15-20 over), maar voor de switches met LED erin is dat toch jammer, omdat ik er hier van de 50 maar 8 nodig zou hebben, en ze in verhouding met de gewone redelijk prijzig zijn.

Het zou mij gaan om de volgende types:

'normale' Switch, through hole montage (3F T L6): € 0,74 p/s

LED-Switch, through hole montage, rode led (3F T L6 80): € 1,48 p/s

rechthoekig kapje Zwart (1X 09): € 0,17 p/s

rechthoekig kapje Frosted White (1X 16): € 0,17 p/s

Op deze switches kunnen ook kapjes in andere kleuren gezet worden, maar ook in andere vormen (alles per 50 stuks). Andere kapjes zullen denk ik niet veel duurder zijn dan de kapjes die ik heb uitgekozen.. :)

Linkje naar de catalogus van MEC, met de overige specificaties en verschillende kapjes: http://www.mec.dk/filedownload.php?fileId=374

Als er dus nog andere mensen geinteresseerd zijn in met name de switches met rode LED, dan kunnen we misschien samen iets regelen? 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb inmiddels via een ander lid vernomen dat het ook mogelijk is om zelf een LED in de standaard 3F switches te zetten. Dit is natuurlijk wel wat gepriegel, maar daardoor zou ik met 1 setje van 50 normale klaar zijn :D Heb ik wel een berg kapjes over, maargoed, daar betaal je ook niet de hoofdprijs voor natuurlijk ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...

Enigszins aan de late kant, maar voor de volledigheid toch nog maar even een antwoord.

Ik heb de switches zelf nog niet besteld, aangezien het hele project wat vertraging opgelopen heeft. Ik heb destijds wel van de bovengenoemde switches en kapjes een sample aangevraagd (en netjes verpakt ontvangen) bij APEM Benelux: http://www.apemswitches.be

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...