Jump to content

PIC branden? Kan ik tegenwoordig voor je doen ;)


NorthernLightX
 Share

Recommended Posts

Sinds vandaag mijn oude stoffige JDM aan de praat gekregen, dus kan ik PIC18F452 en PIC18F4620 branden (helaas nog geen PIC18F4685).

Dus mocht je problemen hebben om de BSL in je PIC te krijgen, stuur maar een berichtje en we regelen wat (hoeft half MidiBoxend Nederland Twin-X daar niet meer voor lastig te vallen, die jongen heeft het al zo druk ;)).

Check ook mijn topic in het vlooienmarkt forum: ik heb nog een paar PICjes over.

Link to comment
Share on other sites

Ik ook ;)

Als je nog van spullen af moet wil ik trouwens tegen betaling (van mijn kant) wel het eea van je overnemen als ik het kan gebruiken. Maar waarschijnlijk heb jij al je coole goodies nodig voor het SID_V2 project?

Als het goed is krijg ik over een week mijn midi-interface binnen (heb mijn oude verkocht een tijdje terug) en dan kan ik mios en applicaties in gaan uploaden. Het is de bedoeling eerst een simpele Step A SID te maken, kijken of ik dat nu wel aan de praat krijg - heb in ieder geval een prima voeding nu ;D - maar ook een SEQ staat op het verlanglijstje.

Jij hebt toch ook een SEQ gemaakt? Ik dacht zelfs met van die uber-coole doorzichtige knopjes met ledjes eronder? Als dat klopt hoor ik heel graag waar jij je spulletjes daarvoor hebt ingekocht, want zulke wil ik voor zowel de SEQ als de uiteindelijke SID_V2 gaan gebruiken.

Link to comment
Share on other sites

hey NLX,

ik heb hier nog wel een zooi 18f452s liggen die nog gebootstrapped moeten worden..

zou'k tof vinden als je dat voor me zou kunnen doen..

Geen punt. Hoeveel zijn het er? Ik heb hier 10 spare 452's met BSL liggen, je kunt de jouwe naar mij opsturen, dan stuur ik hetzelfde aantal van de mijne alvast naar je op met de 2 SIDs. Of je moet ze langs willen brengen, vind ik ook prima, kun je meteen de SIDs meenemen.

Link to comment
Share on other sites

Jij hebt toch ook een SEQ gemaakt? Ik dacht zelfs met van die uber-coole doorzichtige knopjes met ledjes eronder? Als dat klopt hoor ik heel graag waar jij je spulletjes daarvoor hebt ingekocht, want zulke wil ik voor zowel de SEQ als de uiteindelijke SID_V2 gaan gebruiken.

Nee die moet ik nog doen. Maar aangezien ik een mpc4000 heb twijfel ik of ik dat wel moet doen.

Ik heb ook nog spullen liggen voor 2 FM synths.

Mijn quad sid v1 is wel klaar alleen doe ik er niks mee.

Link to comment
Share on other sites

Nee die moet ik nog doen. Maar aangezien ik een mpc4000 heb twijfel ik of ik dat wel moet doen.

Ik heb ook nog spullen liggen voor 2 FM synths.

Mijn quad sid v1 is wel klaar alleen doe ik er niks mee.

Als je van je spullen voor de SEQ af wil wil ik ze van je overnemen. Zonde dat je niks met je quadsid doet! Kun je die niet prime sequencen met je mpc4000? Ik weet niet of ik de FM erg interessant vind...wellicht nadat ik een SID_V2 en een SEQ afheb ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...