Jump to content

mike's sjop


che
 Share

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

gedoe met pcb's  ???

Je kunt nog gewoon bij hem bestellen hoor, alleen is ie nu op vakantie. Dus je zou na zondag hem weer kunnen bereiken. Ik heb eigenlijk ook weer een aantal printjes nodig, ik heb weer een C64 op de kop kunnen tikken. Dus quadro-SID is comming to town  :o

Link to comment
Share on other sites

gedoe met pcb's  ???

Je kunt nog gewoon bij hem bestellen hoor, alleen is ie nu op vakantie. Dus je zou na zondag hem weer kunnen bereiken. Ik heb eigenlijk ook weer een aantal printjes nodig, ik heb weer een C64 op de kop kunnen tikken. Dus quadro-SID is comming to town  :o

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vind het best !

Oja en over die 1,5 week... daar heb ik al helemaal geen problemen mee. Vanaf juli is het overmaken van Euro's binnen de EU eindelijk gratis :D !!!

kan er eindelijk zonder al te veel rompslomp in Duitsland geshopt worden... ebay.de en reichelt.de here we come.

Dus sluitingsdatum van deze IA op 1 juli zetten?

gr,

Che

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vind het best !

Oja en over die 1,5 week... daar heb ik al helemaal geen problemen mee. Vanaf juli is het overmaken van Euro's binnen de EU eindelijk gratis :D !!!

kan er eindelijk zonder al te veel rompslomp in Duitsland geshopt worden... ebay.de en reichelt.de here we come.

Dus sluitingsdatum van deze IA op 1 juli zetten?

gr,

Che

Link to comment
Share on other sites

Ik wil in ieder geval een Sid (step D) maken, een controller bouwen voor mijn eigen synth en eigenlijk ook nog die midi delay. Ik weet ook nog niet of ik zo'n quadra synth ga bouwen. Ik moet alles nog even op een rijtje zetten, maar ik heb dus wel een redelijk aantal pcbtjes nodig, dus ik denk dat we dat bedrag makkelijk halen.

Wie is straks verantwoordelijk voor de inkoop?

Ik wil me best 'verkiesbaar' stellen ;D

Mazzel

Link to comment
Share on other sites

Ik wil in ieder geval een Sid (step D) maken, een controller bouwen voor mijn eigen synth en eigenlijk ook nog die midi delay. Ik weet ook nog niet of ik zo'n quadra synth ga bouwen. Ik moet alles nog even op een rijtje zetten, maar ik heb dus wel een redelijk aantal pcbtjes nodig, dus ik denk dat we dat bedrag makkelijk halen.

Wie is straks verantwoordelijk voor de inkoop?

Ik wil me best 'verkiesbaar' stellen ;D

Mazzel

Link to comment
Share on other sites

Heeft er iemand al een beetje ervaring met bestellen bij Reichelt? Enige tips of zo?

Want tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan, omdat dat werd afgeraden. Maar nu met die nieuwe wetgeving en zo gaat het schijnbaar makkelijker en goedkoper.

Ik wil best de verantwoordelijkheid voor die bestelling op me nemen. Als iedereen nou een lijst maakt van wat ie nodig heeft vam mike's sjop en naar mij mailt, hoeft uiteraard niet meteen aangezien we toch pas na 1 juli gaan bestellen toch......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...