NorthernLightX Posted February 2, 2004 Report Share Posted February 2, 2004 Gaat/wil er iemand binnenkort nog iets bij Conrad bestellen? Dan kunnen we eventuel weer een soort van inkoopactie opzetten.Ik weet niet of Conrad een minimumbedrag heeft, en/og hoge verzendkosten, etc.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriz Posted February 18, 2004 Report Share Posted February 18, 2004 ik woon dicht bij conrad, mischien is het handig als er meer mensen iets bij conrad moeten bestellen, ik het in de shop zelf ga halen, en dan kan opsturen, zit je ook niet aan een minimum bedrag vast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLightX Posted February 19, 2004 Author Report Share Posted February 19, 2004 ik woon dicht bij conrad, mischien is het handig als er meer mensen iets bij conrad moeten bestellen, ik het in de shop zelf ga halen, en dan kan opsturen, zit je ook niet aan een minimum bedrag vastCool! Roep maar als je weer eens langs gaat, ik heb een aantal knob-caps nodig (50 ofzo) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts