Jump to content

Heeft iemand besteld bij Mikes-electroniksite.de?


Trapstate
 Share

Recommended Posts

Bij chris-elektronikseite.de is het minimumbedrag 50 euro, voor de PCBtjes op mikes-elektronikseite.de weet ik niet of er een minimumbedrag is.

De verzendingskosten bedragen bij mike 7 euro, en het heeft mij 8 euro aan de bank gekost voor de geldtransfer (let wel: België).

De PCBs zijn van vrij goede kwaliteit, hoewel ik hier en daar zelf nog een gaatje heb moeten boren dat over het hoofd was gezien.

succes!

Link to comment
Share on other sites

Hé ik moet zeggen dat de kwaliteit van de pcb wel oké zijn :)

Je kunt natuurlijk de kosten voor het overmaken naar een buitenlandse rekening (+/- 5 euro afhankelijk van je bank) omzeilen door het geld gewoon in een envelope te doen (ik zal er wel ff een papiertje omheen vouwen ::) )

volgens mij is er idd geen min besteding bij Mike!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de kits bij chris-elektronikseite.de besteld en het geld in een envelope gestuurd. Alles is netjes aangekomen.

Geld overmaken naar het buitenland met de Postbank zat er niet in...wat een moeite zeg! lekker ook zo'n EU en de euro.

Oh, en aangetekend versturen naar het buitenland heeft ook geen zin. Want ze kunnen dat niet controleren bij de TPG. Het kan dus wel, maar het heeft geen zin...

..binnenkort maar even een rekening bij een "echte" bank openen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...