Manne Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 Tänkte bygga MIDIbox SEQ och kollade runt på encoders, M-SW-ROT från Voti verkar vara ok. Är det någon som har en aning om vart man kan få tag på det i vårt lilla land. Jag har kollat Farnell och Elfa, stenkört. Spelar det någon roll om den är 24 stegs eller går det lika bra med 12 stegs?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manne Posted August 19, 2004 Author Report Share Posted August 19, 2004 Tänkte bygga MIDIbox SEQ och kollade runt på encoders, M-SW-ROT från Voti verkar vara ok. Är det någon som har en aning om vart man kan få tag på det i vårt lilla land. Jag har kollat Farnell och Elfa, stenkört. Spelar det någon roll om den är 24 stegs eller går det lika bra med 12 stegs?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stigmata Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 Hej!Finns hos elfa, kolla artikelnummer:3584745 i sök så finn det ALPS 24 stegs!Jag har sådana till min SID (ej köpta hos elfa utan hos RS eller farnell kom ej ihåg!)/Stigmata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stigmata Posted August 19, 2004 Report Share Posted August 19, 2004 Hej!Finns hos elfa, kolla artikelnummer:3584745 i sök så finn det ALPS 24 stegs!Jag har sådana till min SID (ej köpta hos elfa utan hos RS eller farnell kom ej ihåg!)/Stigmata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manne Posted August 19, 2004 Author Report Share Posted August 19, 2004 Detta är ju lysande, man får bocka och buga för svaret ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manne Posted August 19, 2004 Author Report Share Posted August 19, 2004 Detta är ju lysande, man får bocka och buga för svaret ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts