Guest buteskin Posted February 24, 2003 Report Share Posted February 24, 2003 hebben jullie tips waar je die mooie potmeters en knoppen nou het beste kan kopen, ik ben maar aan het zoeken, maar die prijzen die ik tegenkom vind ik nogbest wel hoog.vroeger had je Timtronics in Groningen, daar kon je echt alles heel goedkoop bestellen, maar die kan ik niet vinden op internetbart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLightX Posted February 25, 2003 Report Share Posted February 25, 2003 Reichelt in Duitsland is goedkoop, maar de verzendkosten zijn weer extreem hoog. In Nederland heb je Conrad, maar die is ook weer niet goedkoop.Mocht je iets vinden schroom dan niet om het met ons te delen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest buteskin Posted February 26, 2003 Report Share Posted February 26, 2003 Vond net deze site, hebben zeer veel potmeters, eigenlijk zouden we 1 van de grote potmeters fabrikanten eens moeten benaderen en op de hoogte stellen van dit open MIDI project, misshien een link van hun op de site als ze voor het project een zeer scherpe prijs potmeters kunnen leveren ....http://www.piher-nacesa.com/product.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest buteskin Posted March 4, 2003 Report Share Posted March 4, 2003 Ok, ik heb een leverancier gevonden (HOD Electronics in Goor)Ik wil nu dus gaan bestellen, (kan niet als particulier)en het werkt nu eenmaal zo dat je meer korting krijgt op grotere hoeveelheden, dus als er mensen mee willen doen, graag even aan mij doorgeven buteskin*dit_en_sterrenweghalen*@xs4all.nl hier de potmeter (P16 10K-MA)http://www.hod-electronics.nl/Passievecomponenten/PC16.htmen hier knoppen met kleuren..http://www.hod-electronics.nl/Kastened/spantang_knoppen_15mm.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carel Posted March 7, 2003 Report Share Posted March 7, 2003 Het is een goed idee om gezamelijk onderdelen in te kopen.. drukt de kosten een beetje ;DWeet je iets over de prijzen? van de potmeters en knoppen etc ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest buteskin Posted March 7, 2003 Report Share Posted March 7, 2003 ik moet eerst een offerte laten maken, dus vandaar mijn post, als iknou weet hoeveel mensen interesse hebben kan ik hier rekening mee houden. ik hoor het wel, ik wacht nog even... maar zal meer info hier posten..ik zelf ga voor 65 potmeters voor de midibox64.bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DriftZ Posted March 12, 2003 Report Share Posted March 12, 2003 Heb je al een prijs ?Ik weet mooie(ere) knopjes (zoals op virus)(0,43euro/stuk, minstens 100st)maar passen alleen op afgeplatte steeltjes (6/4,5mm)Iemand interesse ?(ikzelf ben in voor 70tal pots&knobs)groetzo's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts