Jump to content

stroomvoorziening vanmijn sid


Freaksomnia
 Share

Recommended Posts

hallo daar,

Ik ben nieuw en heb mijn eerste sid kit bestelt, ik ga een enkele sid 6581 met minimale control suface en een extra filter en resonance knop, ik wil graag weten of mensen weten of ik mijn sid helemaal op een 12V adapter kan laten draaien, er zijn namelijk geen schema's voor het aamsluiten van een gewone adapter op de 2 modules ( core en de sid )

kan iemand me helpen met mijn probleem, het zou makkelijk zijn want eigenlijk wil ik die zware PSU van de C64 niet gebruiken.Misschien moet ik toch een 15 volt adapter aanschaffen al lees ik hier en daar dat dat niet nodig is, een 12 volt heb ik nog wel liggen een 15 V niet.

Bedankt alvast

Geert

Link to comment
Share on other sites

verder: welkom!

gr,  Alex.

Dank je Alex

het is in ieder geval goed dat er mensen in NL zijn die dit al gedaan hebben want ik ben benieuwd.

Ik begin maar met iets kleins maar ik heb ook de pcb's van de MB Seq V2 besteld iemand in NL die al gebouwd, misschien ???

Greatz Geert

Link to comment
Share on other sites

Dank je Alex

het is in ieder geval goed dat er mensen in NL zijn die dit al gedaan hebben want ik ben benieuwd.

Ik begin maar met iets kleins maar ik heb ook de pcb's van de MB Seq V2 besteld iemand in NL die al gebouwd, misschien ???

Greatz Geert

Die xtra knoppen heeft nog niemand gedaan in NL bij mijn weten maar dat is geen rocketscience.

Twin-X heeft bij mijn weten een SEQ gebouwd.

Gr,  Alex.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...