Jump to content

Bestellen bij reicheld?


mess
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Houd rekening met ongeveer 30 euro aan verzendkosten en belastingen op een order van 150 euro. Ik heb een tijdje terug iets dergelijks georganiseerd hier, en als de componenten bij reichelt niet zo spotgoedkoop waren geweest had het niet rendabel geworden. Let ook goed op de aantallen bij de componenten die op je bevestigings-orderlijst krijgt, bij mij hadden ze bij een onderdeel van een euro ipv 10 stuks 40 stuks gezet (of iets dergelijks, weet het niet meer zeker), dan blijf je narekeken en zoeken waar de fout zit.

Gr,  Alex.

Link to comment
Share on other sites

Als het 30 euro is, kan ik dan niet beter met mn OV richting grens gaan, en daar een treinkaartje richting reichelt-kantoor kopen, om daar mn spulletje zelf te gaan halen. Als het niet te ver in duitsland ligt, is dat misschien wat goedkoper...

als je tenminste dingen kan afhalen, en duits spreekt :P

Link to comment
Share on other sites

Als het 30 euro is, kan ik dan niet beter met mn OV richting grens gaan, en daar een treinkaartje richting reichelt-kantoor kopen, om daar mn spulletje zelf te gaan halen. Als het niet te ver in duitsland ligt, is dat misschien wat goedkoper...

als je tenminste dingen kan afhalen, en duits spreekt :P

De meeste Duitsers spreken (redelijk) Engels, zeker bij een internationaal gorienteerd bedrijf als Reichelt. Afhalen is mogelijk, het adres staat ophun site.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...