renepela Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Hoi allemaal,Ik ben bijna klaar met mijn mb-6582. Hij werkt prima. Ik ben nu alleen nog het control panel aan het bouwen.Best een rot werkje met al die ledjes.Tot mijn grote schrik zak ik ook nog eens dat ik 11 ledjes te kort kom.Ik heb niet goed opgelet en bij smashtv te weinig rode 3mm ledjes besteld.Uiteraard kan ik overal wel rode 3mm ledjes krijgen, maar ik wil voorkomen dat de helderheid afwijkt van de ledjes die ik al heb.Het is een erg dure grap om nog wat rode ledjes bij smashtv te kopen vanwege de hoge verzendkosten.Heeft iemand van jullie het controlepaneel al af en nog 11 rode ledjes over van smashtv? Ik zou er erg mee geholpen zijn.Alvast bedankt voor de hulp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gioxannes Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Je zou aan smash de leveranciersnaam kunnen vragen of de producent en dan bij de locale electronica zaak kijken of ze ze daar ook hebben.Advies: bestel altijd teveel! Die dingen kosten bijna niks. De mijne komen van Conrad (per 100).Succes. Gio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvooh Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 als het nog nodig isik heb er nog over van Smashstuur me eens een berichtje op synthforum, heb zelfde username (ik zit hier niet zoveel) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts