TraiZor Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 heujj, nederlanders hier? ben benieuwd hoeveel ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serge Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carel Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 Nog een hier... ;D(TraiZor -> Clubcharts ??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dr.klug Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 ben niet echt nederlander, maar begint hier wel te wennen!- hey, nijntje-smiley zonder oren!? :-X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TraiZor Posted September 2, 2002 Author Report Share Posted September 2, 2002 nee ik zit niet op clubcharts, wel op een hoop andere forums (of bedoel je niet dat forum?)over een week ofzo is mijn mb64 af ;D ik zal wat foto's plaatsen dan! 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eloy Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Oranje in hart en nieren, ben alleen geen oranje fan! ;DSex, Drugs, Rock 'N Roll and MIDIBox64 (MotorFaders Of Course!)Thorsten Rock On!Greetz Eloy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carel Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 ik zal wat foto's plaatsen dan! Â 8)En is je midibox al af ;D Ik ga dit weekend aan mijn sidmodule beginnen, kan bijna niet wachten ;)Heb je al foto's, ben wel nieuwsgierig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TraiZor Posted October 4, 2002 Author Report Share Posted October 4, 2002 nope. project ligt al 4 weken stil ofzo want ik heb 'm nou helemaal af op een kartonnen plaat maar nou wil ik een kast gaan bouwen maar ik weet nog niet of ik de sequencer erbij wil hebben want met sequencer is ie veel groter en ik hou toch ook wel van een compact doosje waar je ook live mee kan optreden.. keuzes..dus ik weet niet wanneer ie helemaal af is, maar functioneel werkt ie perfect! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest InCognito Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomical Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 nope. project ligt al 4 weken stil ofzo want ik heb 'm nou helemaal af op een kartonnen plaat maar nou wil ik een kast gaan bouwen maar ik weet nog niet of ik de sequencer erbij wil hebben want met sequencer is ie veel groter en ik hou toch ook wel van een compact doosje waar je ook live mee kan optreden.. keuzes..dus ik weet niet wanneer ie helemaal af is, maar functioneel werkt ie perfect!Gewoon alles in een 19" behuizing, ideaal voor live-sets. Ik bouw zelf alles ook in een 2U 19" rack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest momo Posted August 18, 2003 Report Share Posted August 18, 2003 hey nomical,ik denk ook erover na een 2U 19" rack te kiezen. kunt je misschien foto's von je rack plaatsen?(sorry, ik ben geen nederlander en daroom kan ik ook niet zo goed nederlands schrijven) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomical Posted August 19, 2003 Report Share Posted August 19, 2003 hey nomical,ik denk ook erover na een 2U 19" rack te kiezen. kunt je misschien foto's von je rack plaatsen?(sorry, ik ben geen nederlander en daroom kan ik ook niet zo goed nederlands schrijven)Kom je uit Belgie of Duitsland dan? Heb je dan een vertaal programma gebruikt of zo? ;DMaar uhm, een foto van mijn rack. Wil ik best doen, maar dat wordt dan een foto van een onbewerkte, lege behuizing. Ik ben nog lang niet bezig met de behuizing, ik moet bijna alle pcb's nog solderen eigenlijk. Het is gewoon een standaard 2U 19" rack met zwarte kleur.En misschien een stomme vraag, mar waarom wil je hem zien? Vanwege de frontpanel? Ik heb al wel een globale indeling gemaakt voor een frontpanel met Scheaffer Frontpanel designer, waar ik uiteindelijk ook mn frontpanel (en misschien ook wel de backpanel) laat maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest momo Posted August 19, 2003 Report Share Posted August 19, 2003 Kom je uit Belgie of Duitsland dan? Heb je dan een vertaal programma gebruikt of zo? Ik woon in Duitsland en heb Nederlands op school gehad. Maar dat is nu al een paar jaar geleden :-).(OK, I'm really shocked how bad my Dutch has become during the last years. I apologize for the neglect your language has experienced. What I wanted to say is: I'm from Germany and learned Dutch in School. Considering the ugly heap of wordchaos I produced while trying to expound that, I find myself questioning whether I can really talk about 'learning'. Please forgive me for speaking english in the Netherlands section now, but I guess you'll understand me better that way.)En misschien een stomme vraag, mar waarom wil je hem zien? Vanwege de frontpanel? Yes!Ik heb al wel een globale indeling gemaakt voor een frontpanel met Scheaffer Frontpanel designer, waar ik uiteindelijk ook mn frontpanel (en misschien ook wel de backpanel) laat maken. That's exactly what I wanted to do. Would it be too much to ask if I'd like you to send the .fpd file to me? (just for the record: I am currently considering to build a 2U Rack-Mountable Midibox+ as a straightforward Controller for Virtual Effects / Plugins. Due to that every source of inspiration is welcome.)Best regards,momo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomical Posted August 20, 2003 Report Share Posted August 20, 2003 Ik zal je de fpd file sturen.Er is trouwens helemaal niks mis met je nederlands hoor. Als je de rest ook in het nederlands had geschreven dan was het volgens mij best goedgekomen ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest momo Posted August 20, 2003 Report Share Posted August 20, 2003 dank je welik ben via thetownfool_at_web.de berijkbarcheers,momo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnAcid Posted September 11, 2003 Report Share Posted September 11, 2003 Hier nog een! :DSommigen kennen me mischien van het synthforum? Hoop dit aankomend weekend m'n sid aan de praat te krijgen. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syntax_Terror Posted September 15, 2003 Report Share Posted September 15, 2003 Hee hallo allemaal, ben nieuw hier (eerste post!!) Kwam hier terecht na een zoek opdractje voor DIY synths....Nou ben ik echt helemaal verkocht aan het MIOS idee en de SID-synth, en ben bezig met het verzamelen van SIDs,de PIC's zijn bestelt...Ik heb wat vragen, waar haal je hier in Nederland goedkoop encoders? Of, mischien een stommere vraag, hoe noem je encoders in het duits, want ik kan ze niet vinden op de www.Reichelt.nl website ???Heb verder ook niet veel ervaring met electronica, kan ik gewoon de onderdelen lijst die op de website staat aanhouden voor het bestellen van alle onderdelen of komt er nog meer bij ? (Ik ga voor de volledige synth met controllers enz.)Nou alvast bedankt voor de moeite, mischien is deze vraag ook al beantwoord ergens anders in het forum, heb al heel wat posts gelezen en zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer! :-/Groeten, Ilja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest den_Juin Posted September 15, 2003 Report Share Posted September 15, 2003 Ik geloof dat ze die bij reichelt niet hebben.Ik weet wel dat ze bij pollin.de spotgoedkoop zijn, maar ik denk niet dat wij daar kunnen bestellen, ik geloof dat je ingeschreven moet zijn bij de duitse KvK. (weet t niet zeker, heb me er nog niet echt in verdiept) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomical Posted September 15, 2003 Report Share Posted September 15, 2003 Ik heb wat vragen, waar haal je hier in Nederland goedkoop encoders? Of, mischien een stommere vraag, hoe noem je encoders in het duits, want ik kan ze niet vinden op de www.Reichelt.nl website???Voor zover ik weet kun je in Nederland geen encoders vinden die bruikbaar zijn EN betaalbaar ;DEr worden regelmatig inkoopacties gehouden op dit forum (Zie bv hier, hier en hier) , maar ook bij bv Laupro. Hou gewoon dit soort sites/acties in de gaten. Je hebt net pech, omdat de genoemde inkoopacties via het forum net afgelopen zijn. Maar als je geluk hebt, dan kan je misschien via Nat nog aan encoders komen. Door een productielijn fout komt er een gedeelte van de bestelling later en dat is pas in november. Dus als er mensen hun bestelling afzeggen, dan heb jij misschien nog een kans op encoders. Dit zijn dezelfde encoders als die TK in zijn SID design heeft gebruikt. PM Nat even zou ik zeggen...Heb verder ook niet veel ervaring met electronica, kan ik gewoon de onderdelen lijst die op de website staat aanhouden voor het bestellen van alle onderdelen of komt er nog meer bij ? (Ik ga voor de volledige synth met controllers enz.)Ik zou even op het forum controlleren of er aanpassingen of uitbreidingen zijn gedaan die evt. van belang zouden kunnen zijn. Voor de rest zou ik het niet weten, aangezien ik geen SID aan het bouwen ben.. Maar normaal gesproken kan je er wel van uitgaan dat alles wat op de hoofdsite staat het meest up-to-date is.Nou alvast bedankt voor de moeite, mischien is deze vraag ook al beantwoord ergens anders in het forum, heb al heel wat posts gelezen en zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer! Â :-/ Er is bovenaan een search functie die erg goed werkt. Als je iets zoekt en geen zin hebt om alles door te lezen, dan is dat je redding ;DIk geloof dat ze die bij reichelt niet hebben.Ik weet wel dat ze bij pollin.de spotgoedkoop zijn, maar ik denk niet dat wij daar kunnen bestellen, ik geloof dat je ingeschreven moet zijn bij de duitse KvK. (weet t niet zeker, heb me er nog niet echt in verdiept)Je kan altijd aan een Duitse forum member vragen of hij ze in kan/wil kopen voor je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest den_Juin Posted September 15, 2003 Report Share Posted September 15, 2003 Mjah, maar is niet echt de moeite aangezien ik er maar 2 nodig heb :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syntax_Terror Posted September 16, 2003 Report Share Posted September 16, 2003 Oke, bedankt voor alle info! Ik zal het Nat zeker even vragen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts