Jump to content

Encoder


Nomical
 Share

Recommended Posts

Hoi,

De Alps zijn kwaliteits producten.

In België is het ook moeilijk om zulke dingen te vinden, maar..

www.albs.de is de verdeler van Alps in Duitsland.

http://www.alps-europe.com/index.php?PHPSESSID=f16045d903327a833843a81522f52392&mapid=18&PHPSESSID=f16045d903327a833843a81522f52392

Spullen uit de europese catalogus (euro selection 2003 ; 11mb pdf) halen ze van de plank, andere dingen moeten van Japan of godweetwaar laten overkomen (+$)

Als jullie gezamelijk bestellen (minimumaantal  =100) dan vallen de prijzen best mee. Minder dan 50% van de prijzen van RS in ieder geval.

Online bestellen of via email, stuurt je een proforma factuur. Levert vrij vlug.

Opgelet: vanaf 01 juli '03 zijn overschrijvingen binnen EC gratis!!

Hij heeft ook nog de STEC16B encoder die TK gebruikt heeft (wordt eigenlijk niet meer gemaakt, staat ook niet meer in de catalogus 03, wel in de vroegere)

Eventueel kunnen jullie ook hier eens proberen:

http://www.dst-gmbh.de

Hoop hiermede jullie van dienst geweest te zijn.

Groetjes,

DriftZ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Dit zijn ze toch: Alps STEC16B 16mm low profile encoders?

Even een domme vraag: Ik neem aan dat ik de horizontale versie moet hebben?

En hebben jullie voor het menu een "dented" versie of  een gewone gebruikt?

Graag zou ik ook gelijk van die drukknopjes bestellen die TK voor de sid heeft gebruikt, maar deze kan ik niet vinden op de site van rscomponents. Iemand een suggestie?

Link to comment
Share on other sites

Guest arjanver

Ik ga deze week spullen bestellen bij RS.

wie heeft er nog wat nodig?

De prijzen op de site zijn wel ex btw.

Verzend kosten zullen iets van 3 a 4 euro zijn.

ik hoor het wel

Link to comment
Share on other sites

Guest arjanver

ik heb vandaag m'n bestelling de duur uit gedaan. ik heb stiekem alvast encoders mee besteld voor julllie

ik laat het wel weten als ze binnen zijn. en of je ze nog wil.

Link to comment
Share on other sites

Guest arjanver

Hoi,

Aan iedereen die encoders wil:

Stuur mij een email met daar in het type en aantal en je adres naar arjanver at xs4all.nl

prijzen:

normaal €3,36

met klik  â‚¬4,05

verzend 7euro

ik mailje wel de totaal prijs met mijn bank gegevens.

Nog iemand interesse in LCD's van crystalfontz?

Ik heb een europees adres waar ik ze gemakkelijker kan kopen dan in de usa.

Het is veel goedkopen met verzenden en betalen.

Als je is de usa besteld dat loop je ook nog kans dat je invoerrechten moet betalen(die rekening krijg je achteraf nog eens op je deur mat).

ik heb het een keer meegemaakt en het was bijna net zoveel als wat ik gekocht had.

Ik zie de mail wel verschijnen.

Groeten, Arjan

Groeten, arjan

Link to comment
Share on other sites

ik vind het wel een beetje prijzig, ik heb net mijn encoders via NAT van het forum gekregen (alps vanuit canada), dat is allemaal prima gegaan, en ik heb ongeveer 56 euro betaald voor 32 encoders. (inclusief verzekerd verzenden vanuit canada). Er is erg veel vraag bij hem door andere forumleden, dus misschien wil hij nog wel een keer een actie starten, hij is goed te vertrouwen, je moet alleen wel cash via de post durven sturen of via paypal willen betalen, vraag hem maar voor de details.

Gr,  NLX

/edit actie was alleen wel zonder klik (undetented). Ik ben ook nog op zoek naar 1 encoder met klik, maar niet voor 4+ euro...

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Aan iedereen die encoders wil:

Stuur mij een email met daar in het type en aantal en je adres naar arjanver at xs4all.nl

prijzen:

normaal €3,36

met klik  €4,05

verzend 7euro

ik mailje wel de totaal prijs met mijn bank gegevens.

Nog iemand interesse in LCD's van crystalfontz?

Ik heb een europees adres waar ik ze gemakkelijker kan kopen dan in de usa.

Het is veel goedkopen met verzenden en betalen.

Als je is de usa besteld dat loop je ook nog kans dat je invoerrechten moet betalen(die rekening krijg je achteraf nog eens op je deur mat).

ik heb het een keer meegemaakt en het was bijna net zoveel als wat ik gekocht had.

Ik zie de mail wel verschijnen.

Groeten, Arjan

Groeten, arjan

En wat is je email dan?

Link to comment
Share on other sites

ik vind het wel een beetje prijzig, ik heb net mijn encoders via NAT van het forum gekregen (alps vanuit canada), dat is allemaal prima gegaan, en ik heb ongeveer 56 euro betaald voor 32 encoders. (inclusief verzekerd verzenden vanuit canada). Er is erg veel vraag bij hem door andere forumleden, dus misschien wil hij nog wel een keer een actie starten, hij is goed te vertrouwen, je moet alleen wel cash via de post durven sturen of via paypal willen betalen, vraag hem maar voor de details.

Gr,  NLX

/edit actie was alleen wel zonder klik (undetented). Ik ben ook nog op zoek naar 1 encoder met klik, maar niet voor 4+ euro...

32 encoders? ga je twee sid's bouwen?

Link to comment
Share on other sites

Ik geef alleen maar aan dat het goedkoper kan (dat is ook voor veel mensen de reden om een midibox te bouwen i.p.v. een controller te kopen, toch?), jij kunt ze nog steeds van dienst zijn door zelf de encoders via NAT te regelen, ik zie geen problemen.

Nederlanders zuigen inderdaad, net zoals veel andere volken die sap uit een pakje drinken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...