Jump to content

Inkoopactie bij reichelt?


NorthernLightX
 Share

Recommended Posts

Zijn er nog mensen die iets bij reichelt nodig hebben, om zo de asociaal hoge verzendkosten te drukken?

Ik hoor namelijk net dat ik er ook het een en ander vandaan wil halen. Dus als je interesse hebt gaarne even een reactie in dit topic en/of een PBtje.

Als er al een actie loopt van iemand anders waar nog bij besteld kan worden hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Link to comment
Share on other sites

Zijn er nog mensen die iets bij reichelt nodig hebben, om zo de asociaal hoge verzendkosten te drukken?
Je moet voor een minimumbedrag bestellen (€50) Ik heb al een tijdje plannen om er nog wat bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Probleem is als je wat vergeet, kan je niet zomaar een enkel dingetje bijbestellen.

Ik hoor namelijk net dat ik er ook het een en ander vandaan wil halen

was je tegen jezelf aan het praten ?  :D

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Je moet voor een minimumbedrag bestellen (€50) Ik heb al een tijdje plannen om er nog wat bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Probleem is als je wat vergeet, kan je niet zomaar een enkel dingetje bijbestellen.

was je tegen jezelf aan het praten ?  :D

groetjes

Ik heb dus ook een aantal componentjes die ik in eerste instantie ben vergeten, of ik heb er een paar gesloopt tijdens het solderen en ben zo stom geweest om er niet een paar extra te bestellen >:(

En natuurlijk die mooie printjes waar jij me net op wees.

Die knopjes die jij verkoopt, is het "steeltje" daarvan niet een beetje kort als je ook nog een frontplaat wilt gebruiken? (of heb ik zojuist de reden ontdekt waarom jij ze wegdoet?)

Ik praat btw voortdurend in mezelf. Zei je wat...?    ;D

Link to comment
Share on other sites

Die knopjes die jij verkoopt, is het "steeltje" daarvan niet een beetje kort als je ook nog een frontplaat wilt gebruiken? (of heb ik zojuist de reden ontdekt waarom jij ze wegdoet?)

Ze zijn net lang genoeg om door 3mm plaat te steken & nog bruikbaar te zijn (zie mijn eerste midiboxes)

& neen, de reden waarom ik ze weg doe, is dat ik andere gevonden heb (nl. die van conrad) omdat ik daar een led kan IN stoppen. Zijn wel 10x duurder...

& ik zeg voortdurend wat, maar haast niemand luistert ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey ik heb even de specs van je knopjes bekeken, maar ik denk dat ik ze niet kan gebruiken :'(

Als ik namelijk hier kijk: http://www.reichelt.de/inhalt.html?SID=12P7dfAKwQAQsAAAcgW1Qb72a8bcf4be1cb6fa7cd59682d51a288;ACTION=7;LASTACTION=6;SORT=artikel.artnr;GRUPPE=C22;WG=0;SUCHE=3301B;ARTIKEL=TASTER%25203301B;START=0;END=15;FOLDER=C200;FILE=TASTER33%2523APM.pdf;STATIC=0;FC=5;PROVID=0;TITEL=0;DOWNLOADTYP=1;DATASHEETAUTO=

dan zie ik dat de hoogte van het knopje gemeten vanaf de print 9,5mm is, en de encoders die ik heb (Alps) zijn 28,5 mm. Dat gaat dus niet op dezelfde print passen zo dat het ook nog mooi vlak af is met de frontplaat, helaas. Als ik ga meten met de caps op m'n encoders kom ik tot de conclusie dat ik knopjes nodig heb van 14 a 16 mm.

PS Ik heb zonder knopjes (ik heb er zo'n 34 nodig) al een verlanglijstje van zo'n 10 euro bij reichelt, weet jij al een beetje wat je nodig hebt?

Link to comment
Share on other sites

Ik wil wel mee doen aan die inkoop actie.

Weet je al wat je nodig hebt? Ik heb een lijst met alles wat je nodig hebt voor een Midibox SID met 3 SIDs, als je die wilt hebben kan ik hem evt mailen?

/edit die lijst moet je wel zelf nalopen op volledigheid en dingen die jij niet nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld extra weerstanden e.d. besteld vanwege mijn blauwe leds die ik moet knijpen, anders zijn ze veel te fel.

Link to comment
Share on other sites

Als ik ga meten met de caps op m'n encoders kom ik tot de conclusie dat ik knopjes nodig heb van 14 a 16 mm.

Bij conrad hebben ze deze: 705250 - 8B

Doen die hetzelfde als jouw knopjes, maar met een langere steel? (ik heb niet zoveel verstand van electronica zoals je ziet  ;)

Die zijn wel 10 keer zo duur zeg!  >:(

Deze zijn al iets prettiger geprijsd: 707724 - 8B

Link to comment
Share on other sites

Bij conrad hebben ze deze: 705250 - 8B Doen die hetzelfde als jouw knopjes, maar met een langere steel?
jawel, zijn "momentary switches"

Die zijn wel 10 keer zo duur zeg!

ja, zien er ook uit als die ik wil (zelfde basis althans)

nu nog een IA bij conrad erbij doen

7stuks voor led-inbouw, dank u  ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

Weet je al wat je nodig hebt? Ik heb een lijst met alles wat je nodig hebt voor een Midibox SID met 3 SIDs, als je die wilt hebben kan ik hem evt mailen?

/edit die lijst moet je wel zelf nalopen op volledigheid en dingen die jij niet nodig hebt. Ik heb bijvoorbeeld extra weerstanden e.d. besteld vanwege mijn blauwe leds die ik moet knijpen, anders zijn ze veel te fel.

Kan je me ff de tijd geven tot woensdag. Enne mail me die lijst maar ja.

doe maar naar j.laan10 apenstaartje quicknet.nl

Link to comment
Share on other sites

Lijst is gemailed. Deze thread is nog slechts een animocheck, ik ga pas bestellen als er 100% zekerheid is van de deelnemers. Ik kan nog overwegen om de actie via inkoopacties.net (voormalig laupro.nl) te doen, maar ik ben bang dat dat me nogal wat meer bestellingen oplevert, en op zoveel werk zit ik niet te wachten... Suggesties zijn altijd welkom!

Link to comment
Share on other sites

Lijst is gemailed. Deze thread is nog slechts een animocheck, ik ga pas bestellen als er 100% zekerheid is van de deelnemers. Ik kan nog overwegen om de actie via inkoopacties.net (voormalig laupro.nl) te doen, maar ik ben bang dat dat me nogal wat meer bestellingen oplevert, en op zoveel werk zit ik niet te wachten... Suggesties zijn altijd welkom!

Ik zou t gewoon alleen hier doen tenzij je om werk verlegen zit.

Ben bijna klaar met mijn lijst.

Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten voor de 4XSid.

Het is zwaar onoverzichtelijk eigenlijk. Ik moet de logica nog ontdekken denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Ik zou t gewoon alleen hier doen tenzij je om werk verlegen zit.

Ben bijna klaar met mijn lijst.

Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten voor de 4XSid.

Het is zwaar onoverzichtelijk eigenlijk. Ik moet de logica nog ontdekken denk ik.

De lijst van mij is gewoon een opsomming van alle onderdelen. Als je het per board wilt heeft Thorsten losse orderlists voor reichelt online staan.

Weet je al waar je je PCB's vandaan gaat halen? Mike maakt ze echt perfect, scheelt je een boel gekl***.

Link to comment
Share on other sites

Alex mijn mail wordt gebounced.

Zou je mij een ander email adres willen pm'en zodat ik de lijst naar je kan mailen.

Wat raar, ik krijg nooit klachten over mijn mail. PB is gestuurd.

Nog andere mensen die iets willen bij Reichelt? Hoe meer zielen hoe meer vreugd (of hoe minder cash, net hoe je het bekijkt natuurlijk ;D )

Link to comment
Share on other sites

hi  ;)

Ik wil ook wel ff meedoen met die inkoop actie. Ik was natuurlijk bij mijn laatste bestelling weer het een en ander vergeten  ::)

Dus als je me dat lijstje ook kan sturen...

BTW wat bedoel je met hoge verzend kosten? De laatste x dat ik iets besteld had juli dit jaar viel de verzend kosten best mee... onder rembours verzenden moet je gewoon niet doen. (tegenwoordig is internationaal overschijven ook gratis)

Link to comment
Share on other sites

Die lijst is gewoon een combi van alle orderlists van ucapps.de, dus handg als je vanaf scratch begint, als je onderdelen vergeten bent weet je zelf al precies wat je mist toch? (Als je hem toch nodig denkt te hebben laat het maar weten).

Ik hoorde ooit eens een verhaal van iemand, ik meen dat het Traizor was, die bijna 50 euro aan verzendkosten moest ophoesten voor een zending (was geloof ik inderdaad remburs). Dat wil ik voorkomen. ik wil voor ongeveer 5 personen wel een inkoopactie starten. Korting hoeven we niet te verwachten.

Er komen natuurlijk ook verzendkosten van mij naar iedereen bij, tenzij mensen het op komen halen.

Link to comment
Share on other sites

Ik kan de verzendkosten die ik heb betaald niet meer achterhalen misschien was het 15,62 euro ofzo.

Overschrijving naar het buitenland deed er ongeveer een week over en je hebt speciale internationale overschrijvingskaarten nodig. ik stuur je wel een pm voor de onderdelen die ik nodig heb.

btw. je doet er verstandig aan om natuurlijk je aantallen naar boven af te ronden (3 weerstandjes zijn duurder als 10 etc.), maar dat wist je natuurlijk al. :P

Link to comment
Share on other sites

Beste mensen,

tot nu toe heb ik 3 inschrijvingen. Ik zou dat graag naar een stuk of 5 brengen, maar ik heb ook geen zin om daar weken op te wachten. Ik wil de inschrijfperiode nog  een ruime week openhouden, tot laten we zeggen 7 december, wanneer ik tot bestellen wil overgaan.

Mochten de ingeschrevenen het met de periode om wat voor reden dan ook niet eens zijn, pb of mail mij dan even aub.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb van Twin-X en van Nomical definitieve bestellingen doorgekregen. Van Che verwacht ik ook nog een mailtje/PBtje, maar hij had niet zo'n grote bestellijst. Ik ga morgen uitzoeken wat we kwijt zijn aan kosten, dan ga ik iedereen op de hoogte brengen en kan het geld overgemaakt worden.

hebben jullie al bedacht of je wilt dat ik het verzend of dat jullie het komen ophalen?

Link to comment
Share on other sites

hebben jullie al bedacht of je wilt dat ik het verzend of dat jullie het komen ophalen?
Defenitief voor mij. Euhm ik wil t wel komen halen (lijkt me gezellig) maar dat hangt er vanaf waar je woont. (Je kan t ooklangs brengen als je er voor zorgt dat je weer even bij semenis langs moet voor een klus ;))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...