Jump to content

Inkoopactie bij reichelt?


NorthernLightX
 Share

Recommended Posts

Defenitief voor mij. Euhm ik wil t wel komen halen (lijkt me gezellig) maar dat hangt er vanaf waar je woont. (Je kan t ooklangs brengen als je er voor zorgt dat je weer even bij semenis langs moet voor een klus ;))

Ik werk inmiddels voor een ander bedrijf, vorige toko is nogal failliet gegaan (lang verhaal).

Maar ik woon in velserbroek, moet toch te berijden zijn voor een noord-hollander als jij.

Ik ben vanavond nog niet toegekomen aan het narekenen van de bestellingen, heb ook nog geen bericht van Che gekregen, en mijn server (waar ook exchange op draaide) is gisteren gecrashed  :( dus ik kan even geen mail lezen  >:(

Link to comment
Share on other sites

Vrienden, de bestelling is de deur uit!  ;D

Helaas heb ik niets meer gehoord van Che, ik heb dus alleen voor Twin-X, Nomical en mijzelf besteld.

Ik moet nog een definitieve orderbevestiging via mail krijgen, daarna kan ik de bedragen doorgeven en dan zou ik toch graag willen dat jullie zsm het geld overmaken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zodra ze bij Reichelt door hebben dat het geld op hun rekening staat. Ik heb tegelijkertijd met de betaling aan Reichelt nog een betaling naar Duitsland de deur uit gedaan, en daar heb ik vorige week al een bevestiging over gekregen. Bij Reichelt zeggen ze nog steeds niets te hebben ontvangen. Ik vermoed dat het aan hun bank ligt, die is misschien iets trager dan de bank van dat andere bedrijf.

Zodra er nieuws is mail ik jullie wel.

Link to comment
Share on other sites

Zodra ze bij Reichelt door hebben dat het geld op hun rekening staat. Ik heb tegelijkertijd met de betaling aan Reichelt nog een betaling naar Duitsland de deur uit gedaan, en daar heb ik vorige week al een bevestiging over gekregen. Bij Reichelt zeggen ze nog steeds niets te hebben ontvangen. Ik vermoed dat het aan hun bank ligt, die is misschien iets trager dan de bank van dat andere bedrijf.

Zodra er nieuws is mail ik jullie wel.

Toppie!! En het is vaak zo bij ene buitenlandse transactie binnen 3 dagen en bij een ander 3 weken. Heel vreemd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...