Jump to content

Erg goedkope 19" kasten 4he


Guest xpanded
 Share

Recommended Posts

Guest xpanded

Hallo nederlanders,

Voor degene die nog geen behuizings plannen hebben. Check deze link maar eens uit. Mooie 4he 19'' kast voor maar 25 eurie!!!!!

Ga er zelf twee bestellen. 1 voor mijn sid (eigen cs met 16 tot 32 pots ipv de encoders voor de cc's) en 1 voor een encoder controller voor mijn favoriete softsynths (maakt gelijk mijn drehbank overbodig ).

Link to comment
Share on other sites

Even een tip. Waarom schaefer, die gasten zijn duur. Koop een goedkope bovenfrees en twee lijmklemmen. Daar kun ook perfecte vierkante gaten mee maken.

Maar als je er ook nog ongeveer 200 ronde van 3mm bij moet maken op precieze afstanden dan is het toch wel een k*twerk... toch maar laten doen dan denk ik  ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest xpanded

Als je de full surface gaat maken met al die leds zou ik dit ook maar doen ja  ;D. Ik vind zelf alleen die matrix niet echt nodig, dat kan wel via de editor. Maar het ziet er natuurlijk wel indrukwekkend uit, zeker na een grammetje northernlight  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hey gasten..

Ik heb afgelopen donderdag zo'n 19" 4HE kast besteld, kreeg m dinsdag binnen! Trouwens een errug mooie kast..!

Ga ik gebruiken om de top van mijn Johnson JM150 (gitaarversterker) in te bouwen.. Is wat makkelijker te transporteren.

Dus zeker een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een mooie behuizing!

ps: ze kunnen m ook frezen als je dat vantevoren aangeeft!

Ik  weet niet hoeveel ze ervoor vragen, maar ik vermoed dat ze niet al te duur zijn.. :-X

http://www.etnshops.com/supermoduul/

Mzzl

Gerard

Link to comment
Share on other sites

Hey gasten..

Ik heb afgelopen donderdag zo'n 19" 4HE kast besteld, kreeg m dinsdag binnen! Trouwens een errug mooie kast..!

Ga ik gebruiken om de top van mijn Johnson JM150 (gitaarversterker) in te bouwen.. Is wat makkelijker te transporteren.

Dus zeker een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een mooie behuizing!

ps: ze kunnen m ook frezen als je dat vantevoren aangeeft!

Ik  weet niet hoeveel ze ervoor vragen, maar ik vermoed dat ze niet al te duur zijn.. :-X

http://www.etnshops.com/supermoduul/

Mzzl

Gerard

Toppie die site zag er zo oud uit dat ik dacht ow die hebben niks meer. Moet ook maar es een kassie bestellen denk ik.

Toch is er ook ander leuk spul daar te krijgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...