Jump to content

sid ruilen tegen programmeerservice


Guest xpanded
 Share

Recommended Posts

Guest xpanded

Wie o wie, wil twee pic's  voor mij programmeren met de bootstrap loader. Ik heb al 1 voorgeprogameerde die momenteel voor mijn SID synth testomgeving gebruik, maar ik ben zelf niet in bezit van een JDM.

Ik zou er nog graag 2 voorgeprogrammeerd hebben voor andere tests.

In ruil daarvoor stuur of breng ik 1 of 2 MOS 6581 mee.

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Ik zou dit graag voor je willen doen aangezien ik nog 3 sid's nodig heb.

Maar ik heb net mijn bestelling voor alle prints gedaan en ik ben nu een beetje afhankelijk van Northern voor de onderdelen.

Dus als je geduld heb en alles is voor de kerst binnen dan heb ik t voor je klaar.

Dus zeg t maar? Heb je haast of niet?

Link to comment
Share on other sites

Guest xpanded

Hallo,

Het heeft geen haast, ik zit nu in een verhuizing. Dus zal toch pas na 1 januari worden en ik kan al lekker experimenteren met met voorgeprogameerde pic. Ik heb mios al aardig onder de knie en ik kan de cs al behoorlijk customisen. Dus wie weet kan ik jullie daar ook nog mee van dienst zijn

groeten

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een JDM, maar ik weet nog niet of ie het doet of zelfs nog steeds doet.

Ik heb die namelijk veel eerder als de rest gesoldeerd en toen een PIC mee geprogrammerd via mn latop. Hij verifieerde alles als ok zijnde. Maar ik heb nog niet kunnen proberen of het nou ook daadwerkelijk goed is gegaan, want ik heb pas sinds kort de Core afgesoldeerd.

Daar komt nog eens bij dat ik last heb van oxidatie op sommige van mn pcb's waaronder de JDM.

Je mag het dus van me proberen om ze te laten programmeren door mij, maar ik kan je dus niks garanderen.

Ik hoor het wel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zzzz...

Mijn JDM doet t ....alleen wel erg langzaam....15 min. per PIC. ???

Maar goed heb dan wel tijd over om verder te solderen...

heb ondertussen vijf PIC's klaarliggen voor de SID...

Laat maar weten...

ERIK

Link to comment
Share on other sites

Guest xpanded

hallo,

Ik wacht wel af na januari wie er interesse heeft om ze te programmeren.

@twin-X ik ben zelf de gelukkige bezitter van 12 SID's (ik ben niet van plan om zo'n quad sid te maken, maar twee of drie single sid synths), en aangezien je hard omhoog zit, kun je er wel eentje van me krijgen, ik heb er 12 kunnen kopen voor 10 euro :). Hoef ik niets voor te hebben behalve dat je de verzendkosten voor je rekening neemt.

groeten

Link to comment
Share on other sites

Guest Zzzz...

12 voor 10 eurO  :o  :o

En ik maar C64's kopen op marktplaats....

Heb je nog een case nodig?

Heb ook nog wel een adapter of zes......?

En een layout...voor de PSU...Eagle...

Grtz   Erik.

Link to comment
Share on other sites

hallo,

Ik wacht wel af na januari wie er interesse heeft om ze te programmeren.

@twin-X ik ben zelf de gelukkige bezitter van 12 SID's (ik ben niet van plan om zo'n quad sid te maken, maar twee of drie single sid synths), en aangezien je hard omhoog zit, kun je er wel eentje van me krijgen, ik heb er 12 kunnen kopen voor 10 euro :). Hoef ik niets voor te hebben behalve dat je de verzendkosten voor je rekening neemt.

groeten

Harstikke tof van je :). Je gaat nog van me horen binnenkort ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...