Wisefire Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Hoi, is er iemand in de buurt van amsterdam die toevallig die een PIC18F4685 kan branden? groetjes, Ysbrand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elektruck Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Hoi Ysbrand, Ik heb thuis een 'ucapps' PIC brander dus kan er wel eentje voor je branden. Ik woon alleen in Udenhout, bij Tilburg. Maar je zou je PIC evt. op kunnen sturen mocht je geen andere optie hebben. Groeten, Roel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisefire Posted December 6, 2013 Author Report Share Posted December 6, 2013 Hey Roel, Bedankt voor je aanbod! Opsturen is te doen, maar mocht er een midiboxer in amsterdam wonen is dat uiteraard makkelijker. Mocht ik na t weekend geen verdere replies krijgen dan zal ik je ff pm'en voor de details. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elektruck Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 OK, ik hoor het wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLightX Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Misschien kan Shuriken je heklpen, hij woont in Alkmaar en heeft mij laatst ook met wat PICcies geholpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisefire Posted December 18, 2013 Author Report Share Posted December 18, 2013 hey NLX! thnx voor de tip! Electruck heeft me er mee geholpen, maar wel leuk om te horen dat er nog steeds actieve nederlandse midiboxers zijn. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLightX Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Net zo actief als jij ben ik bang; zo nu en dan doe ik weer eens wat en dan verdwijn ik weer een jaar van de radar. :ninja: Ben wel van plan nu echt eens wat dingen af te gaan maken deze winter. Heb gisteren mijn 2e GSSL afgemaakt, nog 1 te gaan, en dan mogen er 2 verkocht. Dan heb ik nog een zieke lijst met andere spullen die afgemaakt moeten worden, dus ik ben nog wel even zoet :angel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shuriken Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 Ik had je berichtje gezien. Maar vanwege werk niet beschikbaar tot na de kerst, dus het had even geen zin om het aan te bieden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisefire Posted December 18, 2013 Author Report Share Posted December 18, 2013 @NLX, hahah, heel herkenbaar idd. ik heb dozen vol met onafgemaakte projectjes, maar mijn MB_SID is toch wel de main one. die moet nou eindelijk 'ns af. :P @shruriken no worries, sowieso tof dat er zo'n community spirit leeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shuriken Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Ja zit hier met hetzelfde probleem. MB6582, MBFM, SEQ4L en daarnaast dan nog wat non MB projectjes (TR9090, TM3030 en TR808 clone) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLightX Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 Mijn oplossing tegen de never ending backlog is alles modulair maken. Het meeste werk gaat toch vaak in het behuizen en bekabelen zitten. Met een modular hoef je alleen een frontplaatje te maken, voeding zit al in je modular behuizing. Voor mij heeft het er voor gezorgd dat ik nu een stuk of 4 modules zo goed als af heb, en de "zin" die dat gaf heeft er meteen voor gezorgd dat wat andere projectjes (standalone 19" behuizingen) ook weer wat aandacht hebben gekregen. Komende week mijn "12v" Ikea Rast rackje (andere rackje is 15v) afmaken, dan kan ik modules gaan testen en calibreren. Ik heb trouwens een PT-10 kastje met (silkscreened) MB6582 frontpaneel over (volgens mij geen achterpaneel), iets voor één van jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shuriken Posted December 23, 2013 Report Share Posted December 23, 2013 (edited) Ik heb al een ikea Rast kastje met 8U en er ligt nog eentje in de berging :wink: Je hebt wel gelijk denk ik. Alleen sommige zaken lenen zich meer voor een desktop model (SEQ) daarnaast is al het midibox spul niet standaard afgestemd op een modulaire voeding (+/-15V) Maar de uiteindelijke oplossing tegen GAS is natuurlijk stoppen met nieuwe projectjes starten en zaken afmaken :D Edited December 23, 2013 by Shuriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisefire Posted December 27, 2013 Author Report Share Posted December 27, 2013 ik heb besloten de backlog eerst maar eens af te maken, voor zover ze nog relevant zijn. en te kijken naar wat ik werkelijk nodig heb (maar het is allemaal zo mooi :P ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elektruck Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Ik heb trouwens een PT-10 kastje met (silkscreened) MB6582 frontpaneel over (volgens mij geen achterpaneel), iets voor één van jullie? Hoi NLX, ik heb daar misschien wel interesse in, ik heb nog 4 SID chips liggen en heb bijna al mijn projecten gefinished. In het nieuwe jaar begint het 'hete pookje' soldeerklubje weer en dan moet ik toch wat te doen hebben. Wat vraag je ervoor en wat zijn de kleuren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLightX Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Hoi Elektruck, en ander forumlid was je voor, het setje is in principe verkocht, sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elektruck Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Ok, no problemo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
missingsense Posted February 3, 2014 Report Share Posted February 3, 2014 Ik zit met eenzelfde probleem. Bij het vervangen van mijn sammichSID scherm heb ik per ongeluk mijn PIC18LF4685 opgeblazen. Ik kan wel een vervanger vinden, maar ik kan hem dus niet zelf branden. Heeft iemand zin om me te helpen met branden? En is het beter als ik weer een PIC18LF4685 koop? of kan een PIC18F4685 net zo goed? Ik kan het verschil niet vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elektruck Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Hoi Missingsense, Ik kan hem wel voor je branden, stuur me ff een PMetje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts