Jump to content

PIC18F4685 branden rond A'dam?


Wisefire
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Net zo actief als jij ben ik bang; zo nu en dan doe ik weer eens wat en dan verdwijn ik weer een jaar van de radar. :ninja:

 

Ben wel van plan nu echt eens wat dingen af te gaan maken deze winter. Heb gisteren mijn 2e GSSL afgemaakt, nog 1 te gaan, en dan mogen er 2 verkocht. Dan heb ik nog een zieke lijst met andere spullen die afgemaakt moeten worden, dus ik ben nog wel even zoet :angel:

Link to comment
Share on other sites

Mijn oplossing tegen de never ending backlog is alles modulair maken. Het meeste werk gaat toch vaak in het behuizen en bekabelen zitten. Met een modular hoef je alleen een frontplaatje te maken, voeding zit al in je modular behuizing. Voor mij heeft het er voor gezorgd dat ik nu een stuk of 4 modules zo goed als af heb, en de "zin" die dat gaf heeft er meteen voor gezorgd dat wat andere projectjes (standalone 19" behuizingen) ook weer wat aandacht hebben gekregen.

 

Komende week mijn "12v" Ikea Rast rackje (andere rackje is 15v) afmaken, dan kan ik modules gaan testen en calibreren.

 

Ik heb trouwens een PT-10 kastje met (silkscreened) MB6582 frontpaneel over (volgens mij geen achterpaneel), iets voor één van jullie?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al een ikea Rast kastje met 8U en er ligt nog eentje in de berging :wink:

 

Je hebt wel gelijk denk ik. Alleen sommige zaken lenen zich meer voor een desktop model (SEQ) daarnaast is al het midibox spul niet standaard afgestemd op een modulaire voeding (+/-15V)

 

Maar de uiteindelijke oplossing tegen GAS is natuurlijk stoppen met nieuwe projectjes starten en zaken afmaken :D

Edited by Shuriken
Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens een PT-10 kastje met (silkscreened) MB6582 frontpaneel over (volgens mij geen achterpaneel), iets voor één van jullie?

 

Hoi NLX, ik heb daar misschien wel interesse in, ik heb nog 4 SID chips liggen en heb bijna al mijn projecten gefinished. In het nieuwe jaar begint het 'hete pookje' soldeerklubje weer en dan moet ik toch wat te doen hebben. Wat vraag je ervoor en wat zijn de kleuren?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik zit met eenzelfde probleem. Bij het vervangen van mijn sammichSID scherm heb ik per ongeluk mijn PIC18LF4685 opgeblazen. Ik kan wel een vervanger vinden, maar ik kan hem dus niet zelf branden.

 

Heeft iemand zin om me te helpen met branden?

 

En is het beter als ik weer een PIC18LF4685 koop? of kan een PIC18F4685 net zo goed? Ik kan het verschil niet vinden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...