Jump to content

Groupbuys


NorthernLightX
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

er zullen een aantal Nederlanders wat spulletjes uit de PCB koker van Wilba hebben besteld, en wellicht nog wat aanvulende zaken bestellen zoals frontpanels, LCD schermpjes, knopjes en meer van dat soort handel.

Nu is verzenden vanuit verre oorden nogal prijzig, en loont het mogelijk de moeite om alles in 1 te versturen naar NL en het hier verder te verdelen. Mocht daar interesse voor zijn doe dan een postje in deze thread. Ik verwacht WiseFire en Twin-X wel te horen, maar misschien zijn er Nederlanders die ik nog niet ken die ook willen meeliften.

Enkele voorwaarden voor mensen waar ik nog geen zaken mee heb gedaan:

- Als betaling aan de organisator van de betreffende Groupbuy nodig is regel je dat waar mogelijk zelf.

- Als ik iets moet betalen (verzendkosten binenn NL bijvoorbeeld) dan betaal je dat vooruit aan mij.

Ik hoor het wel, groetjes.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hey, ik zit erover te denken om tzt een bestelling bij smash te doen (2 PCB's, 1 JDM unit omdat ik dat toch wat handiger vind dan m'n eigen halfbakken JDM unit zonder PCB, en wat bankstick chips), maar de verzendkosten zijn wat hoog.

Mochten er meer mensen interesse hebben om een bestelling bij Smash te plaatsen, stuur me dan een PM. Ik ga waarschijnlijk ergens tegen het einde van de maand m'n bestelling plaatsen.

a) Naam en adres gegevens heb ik dan van je nodig

b) hoe wil je betalen? (directe bank overboeking, of paypal, in geval van paypal heb ik je paypal account nodig)

c) wat wil je besteld hebben

Link to comment
Share on other sites

Hoi Cavey, ten eerste goed initiatief want ook ik ben geschrokken van de huidige verzendprijzen. Ten tweede...waarom ga je een JDM bouwen? Voor zover ik het kan zien wordt die niet meer ondersteund door uCapps door problemen met de huidige software van PC's. Zelf heb pas geleden de mbhp Burner gebouwd en die is vrij simpel om op vero board te maken.

FF een quote van uCapps:

JDM MODULE

This module has been discontinued due to problems with newer PC hardware.

If you don't own a working PIC programmer yet, please consider the use of MBHP_BURNER, or buy a preprogrammed PIC from SmashTV or Mike.

If you are searching for informations on the old module, please click....

Maar ik sta op de lijst voor de Wilba pcb's dus die zou ik wel graag willen laten overkomen,heb ten slotte al een hele tijd erop zitten wachten. Voor rotary encoders en tacticle switches kan je beter ff naar www.voti.nl surfen,die heeft RE voor 1 euro p/s en 50 TS voor ik meen 3 euro.Ben je al een aardig eind op weg. Laten we ff kijken of er nog meer mensen interesse hebben om mee te doen.

Link to comment
Share on other sites

De JDM is voor nog meer projecten met PIC's. Heb nog wat andere dingen in de planning staan (moodlight, digitale trein schakeling, beetje hobby frobel projecten dus :P). Ik ga er wel vanuit dat het prima gaat werken op mijn pc. (antiek barrel voorzien van een seriele poort, en anders heb ik nog wel een dos based 386slc16 notebook :P)

Afijn, ff afwachten, iig al 2 gegadigden voor wat pcb's :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

helaas heb ik net een order de deur uit gedaan voor 2 lcd displays bij crystalfonts anders hadden we inderdaad wat kunnen besparen.

Ik zelf ben ook nog opzoek naar dezelfde onderdelen als renepela.

- 96x tact switches.

- 8x dual gang 500k pots.

dus als er hier een group buy van komt doe ik zeker mee, misschien dat ik nog wat onderdelen over het hoofd zie maar totzover alleen deze parts.

groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...