Jump to content

Iemand binnenkort nog PCB's nodig van SmashTV?


NorthernLightX
 Share

Recommended Posts

Ik ben voornemens om binnen 2 maanden PCB's te gaan bestellen, als iemand (hoe meer mensen des te beter uiteraard) ook graag een bestelling bij Smash zou doen kunnen we samen bestellen om de verzendkosten te drukken.

Ik kan er eventueel zelfs een inkoopactie van maken via inkoopactie.net of samenkopen.net

Als je interesse hebt, post maar een reactie in deze thread.

Gr,  Alex.

Link to comment
Share on other sites

de verstuur kosten van smash zijn niet zo heel hoog hoor.. kost je even veel om het hier weer in nederland te distribueren..

Ik zag 17 euro voor een complete midiboxSID (inclusief onderdelen). In NL herdistribueren kan voor 5,5 euro met de post, en als er iemand dichtbij woont kan er opgehaald worden.

correctie

Dat moet natuurlijk 17 dollar zijn, zo'n 14 euro. Vind ik nog steeds de moeite waard om op te besparen.

/correctie

Link to comment
Share on other sites

stel je doet het met zuhn 3en.. 5 euro per persoon plus versturen binnen nederland, 5.5 euro, plus een extra box om het in te versturen 3 euro.. 4 euro? geen idee.. iig het is niet echt nuttig.. bovendien bestel ik meestal heel veel tegelijk.. kan ik altijd nog eens gebruiken..

maar het is een goed initiatief.. midibox is helaas niet zo levendig in nederland :(

Link to comment
Share on other sites

stel je doet het met zuhn 3en.. 5 euro per persoon plus versturen binnen nederland, 5.5 euro, plus een extra box om het in te versturen 3 euro.. 4 euro? geen idee.. iig het is niet echt nuttig.. bovendien bestel ik meestal heel veel tegelijk.. kan ik altijd nog eens gebruiken..

maar het is een goed initiatief.. midibox is helaas niet zo levendig in nederland :(

Sja, je kan het ook zo zien: met z'n 3en is het meer spul. ipv 15 euri pp betaal je dan (even makkelijk) 21 euri met z'n allen. Bespaar je de helft. Vervolgens spreek je af om ergens eens te gaan bieren of geeken met je boxen die half af zijn, en neem je na afloop je bestelde spullen mee.

Het NL forum is wat levendiger geweest in het verleden, we hebben zelfs al een keer een dergelijke truc uitgehaald (samen bestellen, dan gaan ook de quantumkortingen werken :) ) bij Reichelt. Maar we gaan het levendiger maken de komende tijd toch? binnenkort wat pics plus een bouwtekening van mijn zelfgemaakt houten 19"behuizing, yay!  ;D

Link to comment
Share on other sites

Sja, je kan het ook zo zien: met z'n 3en is het meer spul. ipv 15 euri pp betaal je dan (even makkelijk) 21 euri met z'n allen. Bespaar je de helft. Vervolgens spreek je af om ergens eens te gaan bieren of geeken met je boxen die half af zijn, en neem je na afloop je bestelde spullen mee.

Het NL forum is wat levendiger geweest in het verleden, we hebben zelfs al een keer een dergelijke truc uitgehaald (samen bestellen, dan gaan ook de quantumkortingen werken :) ) bij Reichelt. Maar we gaan het levendiger maken de komende tijd toch? binnenkort wat pics plus een bouwtekening van mijn zelfgemaakt houten 19"behuizing, yay!  ;D

HOUT? wel eiken he  ;D laat zien dat ambacht nog leeft in NL  :P

Link to comment
Share on other sites

Sja, je kan het ook zo zien: met z'n 3en is het meer spul. ipv 15 euri pp betaal je dan (even makkelijk) 21 euri met z'n allen. Bespaar je de helft. Vervolgens spreek je af om ergens eens te gaan bieren of geeken met je boxen die half af zijn, en neem je na afloop je bestelde spullen mee.

Het NL forum is wat levendiger geweest in het verleden, we hebben zelfs al een keer een dergelijke truc uitgehaald (samen bestellen, dan gaan ook de quantumkortingen werken :) ) bij Reichelt. Maar we gaan het levendiger maken de komende tijd toch? binnenkort wat pics plus een bouwtekening van mijn zelfgemaakt houten 19"behuizing, yay!  ;D

op zich geen slecht idee.. een midibox meeting zogezegd.. lol.. is op zich best een lache idee.. binnenkort ga ik zowiezow een bestelling maken bij smash.. wie weet is er genoeg animo voor..

heb trouwens ook een leuke bestelling staan bij rs-components.nl

hebben leuke goedkope dingen, joystick ding voor 6 euro oid.. en leuke draai knopjes voor op je encoders etc..

check it out.. ze hebben heel veel!

Link to comment
Share on other sites

op zich geen slecht idee.. een midibox meeting zogezegd.. lol.. is op zich best een lache idee.. binnenkort ga ik zowiezow een bestelling maken bij smash.. wie weet is er genoeg animo voor..

heb trouwens ook een leuke bestelling staan bij rs-components.nl

hebben leuke goedkope dingen, joystick ding voor 6 euro oid.. en leuke draai knopjes voor op je encoders etc..

check it out.. ze hebben heel veel!

Ik kan me nog een synthforum.nl meeting herinneren van een paar jaar terug die ook erg geslaagd was (sorry Twin, het was je kindje, ik weet.)

Encoders heb ik al. ALPS, via Nat van het forum. Kapjes heb ik ook, Waldorf (zelfde als Thorsten heeft, komen uit dezelfde order) via Joerg van het forum  ;) (beide jaaaren terug alweer). Joystick zit niet in mijn MidiBox design, mogelijk later met iets, maar nu even niet.

Ik zoek mogelijk nog wel aparte drukknopjes, daarover ben ik met pay_c in discussie in het Midibox of the Week forum, voor een aangepaste versie van de modulatie matrix.

Plus dat ik alle bordjes opnieuw ga solderen, dat spul van mike is leuk hoor, totdat je de bordjes van SmashTV hebt gezien  :-\

Dan om de vraag van Twin-X te beantwoorden: ik ga een Midibox SID met volledige control surface, 4x 8580 en een interne voeding maken (ja, dat duurt nu al een jaar of 3 ja :) ). Als die goed werkt wil ik nog een Midibox filterbank maken, en een eDrum module om met mijn A3000 sampler te gebruiken. Of om met SID geluiden te drummen, w00t!  ;D

Link to comment
Share on other sites

Als het aan mij ligt binnen 2 weken, maar SmashTV heeft ook nog geen definitieve shipping date voor de nieuwe bordjes, mind you. Dus ik bestel pas als de nieuwe double layer designs uit zijn... en ik bestel waarschijnlijk gelijk kits. Krijg ik er wel allemaal rommel bij die ik niet ga gebruiken (gelijkrichters, caps etc. voor de stroomvoorziening, die ik anders ga doen) maar die vinden vast wel ergens een nieuw thuis. Wilde jij inclusief onderdelen bestellen? Anders kun je wel het een en ander van mij krijgen, ruilen tegen een paar biertjes of iets anders electronisch ofzo...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Is het onbeleefd, als ik als nieuw lid ook meteen een order plaats?

Ik kom wel uit België, maar met de nodige IBAN-gegevens kan ik makkelijk een overschrijving naar Nederland uitvoeren.

Eventueel kan ik het geld zelfs al vóór de bestelling overmaken, zodat jullie zeker zijn van mijn deelname.

Ik zou willen beginnen aan een midibox SID, dus ik heb volgende dingen nodig:

- id 2

- id 13a

Wel weet ik niet 100% zeker of deze item id's dezelfde zullen blijven, aangezien de site van SmashTV tijdelijk buiten westen lijkt. Normaal gezien komt deze maandag terug online. Verder heb ik normaal gezien niets nodig voor de Midibox SID? Ik heb een werkende commodore 128 die als donor zou moeten dienen. Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Is het onbeleefd, als ik als nieuw lid ook meteen een order plaats?

Ik kom wel uit België, maar met de nodige IBAN-gegevens kan ik makkelijk een overschrijving naar Nederland uitvoeren.

Eventueel kan ik het geld zelfs al vóór de bestelling overmaken, zodat jullie zeker zijn van mijn deelname.

Ik zou willen beginnen aan een midibox SID, dus ik heb volgende dingen nodig:

- id 2

- id 13a

Wel weet ik niet 100% zeker of deze item id's dezelfde zullen blijven, aangezien de site van SmashTV tijdelijk buiten westen lijkt. Normaal gezien komt deze maandag terug online. Verder heb ik normaal gezien niets nodig voor de Midibox SID? Ik heb een werkende commodore 128 die als donor zou moeten dienen. Alvast bedankt!

Hallo StexPerplex, het is zeker niet onbeleefd, je moet ergens beginnen toch? Alleen weet ik niet of het voor jou interessant is om via een stel Nederlanders te bestellen, je bordjes direct via SmashTV bestellen is wellicht goedkoper... Het plan in NL was om de bordjes op een centraal punt binnen te laten komen en dan iets af te spreken voor het ophalen. Als je helemaal vanuit Belgie moet komen kan dat que benzine-kosten zelfs duurder uitpakken (ik weet het wel zeker!). Dus als je er op staat ben je zeker welkom, maar denk er nog eens over na zou ik zeggen  ;)

Groet,  Alex.

P.S.

Ik heb nog wel het een en ander aan bordjes tweedehands te koop staan  ;) ;D (Check het Fleamarket board)

Link to comment
Share on other sites

Het probleem is dat ik geen mogelijkheid om via creditcard te bestellen, aangezien ik nog minderjarig ben (ik word eind mei 18). Het zou voor mij dus veel beter zijn, als ik alles eerst naar Nederland laat sturen en als er iemand het van daaruit naar België kan sturen. Wat de verzendingskosten dan gaan zijn, weet ik niet, maar zolang die meevallen (ik ben bereid een meerprijs te betalen) heb ik daar geen probleem mee.

Het probleem is dat ik geen énkel idee heb waar ik mee bezig ben en dat ik dus liever meteen een kit bestel.

Op die manier weer ik 100% zeker of ik de juiste componenten heb. Ik heb nog nóóit iets in elkaar gesoldeerd, laat staan iets van dit formaat.

Ik ga eerst kijken of ik de meest basic versie kan bouwen en als dat meevalt, dan wil ik later misschien nog wel uitbreidingen maken.

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Zou mij iemand de site van smashtv ff kunnen door geven kan deze niet meer vinden.

Ik zou graag ff kijken op de site of ik nog iets nodig heb en dan kan ik in een weg mee bestellen.

Ik woon wel in België maar in de buurt van Maastricht.

Waar willen jullie de spullen laten aankomen? mss dat ik ze toch kan komen halen.

Grt Jeroen

Link to comment
Share on other sites

We hebben nog niemand aangewezen die het bestellen voor zijn rekening zal gaan nemen, maar aangezien ik de boel aangezwengeld heb en in het bezit ben van een creditcard wil ik het wel op me nemen.

Als jij in de buurt van Maastricht woont is dat best wel een eindje bij mij vandaan (woon vlakbij Haarlem). Misschien kun je wat afspreken met StexPerplex over samen in een pakketje. Als je een creditcard hebt of iets dergelijks kunt regelen kun je misschien zelfs zelf voor de Belgen (nofi) een actie opzetten.

Gr,  Alex.

[schaamteloze plug]

Mijn aanbod 2e hands bordjes: http://www.midibox.org/forum/index.php?topic=6297.0

Voor weinig zoals je kunt zien, en in nog heel behoorlijke staat. Ruilen voor interessante (wel of niet MidiBox gerelateerde) spullen mogelijk, doe een aanbod ;-)

[/schaamteloze plug]

[edit]

linkje naar de shop van Smash: http://www.avishowtech.com/mbhp/

[/edit]

Link to comment
Share on other sites

Goed plan.

Ik wil bestellen bij SmashTV:

4x CORE, 4x SID, 3x DOUTX4, 2x DINX4, 1x LTC, alle boards zonder componenten, en 5 losse detented encoders.

Ik wil bestellen bij Mike:

1x AOUT (classic), 1x BURNER, 1x BANKSTICKX8, ook boards zonder componenten.

Daarnaast wil ik bij Reichelt een hele zut aan onderdeeltjes bestellen.

[update]

Kreeg van SmashTV een mailtje dat hij niet zit te wachten op bestellingen die van de standaard afwijken, en alleen de bordjes uit zijn winkel zijn verkrijgbaar, dus niet de AOUT en Bankstick etc. Die wil ik dan bij Mike bestellen. Ook bestel ik losse onderdelen bij Reichelt.

Ik heb mijn post hierboven dan ook grondig aangepast. Als je kitjes of bordjes van SmashTV of Mike wilt hebben dan graag voor a.s. zondag (de 19e) dit hier posten of mailen of PBen naar mij.

Een zelfde actie voor de onderdeeltjes bij Reichelt heb ik al eens eerder gedaan, dit beviel best goed. Dit loont ook heel erg, want bij hogere aantallen gaan gelijk staffel-kortingen gelden, daarnaast moet je voor 150 euro bestellen als je niet in DE woont.

Dus heb je wat nodig laat dat dan zsm weten want ik wil gaan bestellen!

Betaling loopt via mij, ik wil het volledige bedrag op mijn rekening hebben voordat ik voor iemand bestel. Als het even kan wil ik a.s. zondag al bestellen dus gaarne voor zondag contact opnemen, bestelling doorspreken, en afronden die hap :)

[/update]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...