Jump to content

Is het NL SID forum dood?


DenDer
 Share

Recommended Posts

OKEE DAN HET LEEFT ;D EN JA ICH SPRACHE AUCH DEUTCH UND KANN DAS AUCH LESEN.....A BIENTOT :D EN DAS DAN WEER FRANS....WHAHAHAHA......

IK WOU S FF KIJKEN HOEVEEL HOLLANDERS HIER OPZITTEN....GEEN DUITSERS TROUWENS MAAR DAT MAG NATUURLIJK OOK :P

Link to comment
Share on other sites

tja maar om al die forums bij te houden :P ik moet nl ook nog tijd hebben om muziek te maken..... en ik ben overdag lekker aan het werk :o ach het lukt allemaal wel....... heeft een van jullie al een sid met 6581's gebouwd? Ik heb er hier vier liggen die ik in een oud voedingskastje van een computer ga bouwen. Ik ben nog aan het wachten op de pcb's van Wilba en de part kits van Smash, maar die zijn voor de acht 8580r5's die ik hier ook al heb. Maar dat duurt zooooooooooo lang.Dat wachten dan.... 8)

Link to comment
Share on other sites

Hey dat wist ik niet van die input.

Dan zou ik t zeker proberen.

Dat van de input klopt als je het over een C64 hebt, als je je bordjes volgens de schema's van TK hebt gemaakt en bevolkt dan is de input van iedere SID standaard gekoppeld aan aarde, tenzij je hem gebruikt. De ruis vermindert inderdaad op die manier, maar dat geldt voor alle types, zowel 6581 als 8580 als 6582. Neemt niet weg dat de 6581 gewoon een te snel uitgebracht product is waarbij je van de bijverschijnselen kunt houden of niet, en de 8580 en 6582 zijn de "2e druk" waarbij de meeste bugs zijn weggewerkt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...