Jump to content

PayPal & Smash


Sinnsyk
 Share

Recommended Posts

Hej

Ik wil binnenkort samen met een vriend wat PCB's en onderdelen bestellen bij SmashTV, (rond de 150 euro), maar ik kwam er achter dat je alleen met PayPal of creditcard kan betalen.

Ik heb geen creditcard, en geen paypal, en ben er eigenlijk ook een beetje bang van. Al dat online gedoe enzo vind ik toch een beetje riscant. Verder zal ik dus een eventueel paypal accountje niet meer gebruiken hierna.

Is er iemand die binnenkort iets gaat bestellen, waar ik aan mee kan doen (na overmaken bedrag), of iemand die het voor mij kan bestellen en hier laten bezorgen (na overmaken van geld).

mvg, Edwin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hej

beetje laat, maar ik ben er zojuist achtergekomen dat op mijn school een aantal handige tools zijn:

- PCB etch materiaal en studenten die dat kunnen

- CNC snijmachine

- werkplaats waar je tot 22:30 uur mag werken

reden genoeg dus om een aantal PCB's te laten maken, scheelt een hoop kosten.

Als ik eenmaal doorheb hoe die CNC snijder werkt, kan ik misschien wel voor een aantal nederlandse midiboxers frontpanelen uitsnijden :)

Maar daarover later meer, als ik zelf wat verder ben in mijn projectje.

Link to comment
Share on other sites

ik zal morgen eens gaan vragen of je die machine vrij mag gebruiken.

Ze hadden iets gezegt dat je de werkplaats altijd mag gebruiken, maar vraag me af of ze ook zo makkelijk zijn met die CNC snijder. Ik kan natuurlijk altijd over het midibox project vertellen, dat ze dan makkelijker gaan doen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

En daarbij rekent het programma ook meteen uit hoeveel het je gaat kosten........ik heb voor me SIDDER er1 ontworpen met alle toeters en bellen en schrik niet 200 euries.....maar dit is dan ook niet je standaard 19'' ofzo...alles gegraveerd.....ik laat het ontwerp wel zien in me SIDDER thread....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...